A Chuwi Gyári garancia érvényesítése

iTWS Hungary
ÁLTALÁNOS ÜGYFÉL TÁJÉKOZTATÁS Home || Általános ügyfél tájékoztatás
Kedves Érdeklődő!

A Chuwi gyári garancia magába foglalja a javítási díjat, és az alkatrész árát. Az oda és visszaszállítás költsége a vevőt terheli. (LINK)
Amennyiben ön érvényes chuwi garanciakártyával rendelkezik, nem kell többé Kínába vagy Spanyolországba postáznia a készülékét. Így ön is pénzt és időt takaríthat meg, mivel a posta költség pl. Kínába elég drága, és ráadásul nem biztonságos a távolság és a rengeteg átrakodás miatt. A garanciális javítás elvégzéséhez önnek emailben fel kell vennie a kapcsolatot, az en.chuwi.com weboldalán a Chuwi After Sales megbízott ügyfélkapcsolati munkatársával. link: CHUWI Support. A megadott linken nyisson egy tikettet.
Másik lehetőség, hogy imélben jelenti be a meghibásodást cím:  service@chuwi.com  A meghibásodás bejelentéséhez töltse le az alábbi ürlapot, és küldje el a  Chuwi after-sales email címére közvetlenül mellékletként. LINK ( Defective device information.xlsx (8.96 KB, Downloads: 241 ),
A Chuwi-val való megállapodásom alapján, csak kizárólag az általuk biztosított fődarabokat építhetem be, így ők garanciát és teljes felelősséget válalnak.
További tájékoztatás: javitas@itwshungary.hu címen érhető el.

Segítség az űrlap kitöltéséhez minta
Amennyiben ön nem tud angol nyelvű levelet megfogalmazni, abban az esetben  küldje el az űrlapot a saját nyelvén megfogalmazva. javitas@itwshungary.hu imél címre, vagy a service@itwshungary.hu címre. A táblázatban lévő adatokat közölje a levélben és  továbbítom a Chuwi after-sales-nek. A hibajelenségről készítsen egy rövid videó felvételt, amelyen látható a hibajelenség, töltse fel egy ingyenes megosztó helyre (pl youtube, google drive,dropbox ) és ossza meg velünk privát linken. Erre azért van szükség, hogy könnyebben behatárolhassuk a hiba okát, s így időben megrendelhessük az alkatrészt.
CHUWI After Sales megbízott: Szűcs Attila
We are very appreciate that you buy Chuwi product and support Chuwi. In order to provide a better service, Chuwi has built after-sales service station in Europe and Russia at present.
If your tablet has any problem. You can contact us first and we will deal with it for you (if it is software problem).
If we can’t deal with your problems, such as hardware problem or you need change the accessories, please finish the sheet that i have attached (Defective device information collection.xlsx (8.96 KB, Downloads: 243) ), and we will submit it to our after-sales service station and they will contact you and repair the tablet for you.
If it is warranty period, that is within one year, any fault caused by non-artificial reason we should maintain it freely. But you need to provide warranty card and you need to pay the freight on the machine send, the freight return to you should be payed by us, thank you very much.
Everyone has any problem, you can send the email to service@chuwi.com, we will reply you as soon as possible.
Kind Regards
CHUWI

A Chuwi termékek garanciális javítási ügyéntézése kizárólag a Chuwi “vevő szolgálat” after-sales hozzájárulásával történik.

Mit jelent ez?

A Chuwi értékesítés utáni támogatása közvetlenül a http://en.chuwi.com weboldalon érhető el. Európában jelenleg Angliában, Németországban, Spanyolországban és most már Magyarországon is van szervizük. A magyarországi szerviz a Kelet-európai országok számára biztosít ügyfél kapcsolatot, és egy közelebbi lehetőséget, hogy garanciális  jogait, illetve garancián túli  eszköz javításait meg tudja oldani. A javítás hibamegállapításból, szoftveres javításból, esetleg hardver cseréből áll. Nem egy megszokott szervízről van tehát szó, és nem közvetlen személyes garancia vállalásról, hanem a a Chuwi gyári garancia elérhetőségének a lehetőségéről. Sokan eddig nem tudtak élni ezzel a lehetőséggel, mivel több ezer km-re kellett elpostázni a készüléket, ami több 10 000 Ft-ba került, megnövelve ezzel a javítási időt is.  A Chuwival kötött megállapodás értelmében a javításhoz teljes körű gyári alkatrész ellátást biztosítanak, valamint a beszerelt gyári alkatrészekért is garanciát vállalnak.

A garanciát csak és kizárólag a garancia jeggyel lehet érvényesíteni, ami a készülék dobozában van. (Ez az amit sajnos nagyon sokan kidobnak a dobozzal együtt a vásárlás után) A garancia érvényes, ha Ön belföldön, külföldön, vagy belföldi, illetve külföldi online shop-ban vásárolta Chuwi készülékét.

A bejelentés módja

Angol nyelven e-mailt kell írni a sales@chuwi.com  címre, melyben részletezni kell a hibajelenséget. A válaszlevélben a kínai partner egy videó felvételt fog kérni, amelyen látható a készülék hibás működése. Ezt követően elküldi a tájékoztató levelet a további teendőkről.

A javítás után visszaigazolást kérnek arról, hogy Ön a terméket megjavítva visszakapta.A visszaigazolás elmulasztása esetén a további garancia elveszik.

Köszönöm a figyelmet, Szűcs Attila

Bármely panaszra ingyenes tanácsadással állok rendelkezésre, elérhetőség: service@itwshungary.hu, vagy itwshungary@gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

CHUWI TABLET ÉS LAPBOOK JAVÍTÁSA